GROHE– עושה את ההבדל
השילוב המאוזן בין הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות, טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב חדשני הוא שמבטיח את הערך המוסף הגבוה של מוצרי GROHE
איזון מושלם
מה הופך את מוצרי GROHE לטובים מאחרים? מנקודת המבט של הצרכן, יש מגוון אדיר של אביזרים סניטריים של שפע מותגים...
כאשר הצרכן ניצב בפני קשת כזו של אפשרויות, מה יניע אותו לבחור ב-GROHE על פני מתחריה? מה גורם לה להיות מעל האחרים? ומעבר לכך, מה מגדיר מוצר טוב? המראה שלו? החומרים? הטכנולוגיה?
שאלות רבות, ותשובה אחת פשוטה - מוצרי GROHE מאופיינים באיזון ייחודי של איכות, טכנולוגיה ועיצוב. לא זו בלבד – ב-GROHE חדשנות מוגדרת כמניע קריטי לצמיחה. אחרים אולי יציעו אחד או שניים מהיתרונות הללו, אבל כדי ליהנות מהשילוב המושלם של כל הגורמים יחדיו, אין ברירה אלא לבחור ב-GROHE.
איכות
איכות היא אבן היסוד של פילוסופיית המוצר של GROHE. זה הסטנדרט שעל פיו נמדד הכול, משלב הרעיון ועד המוצר הסופי.
כדי להבטיח סטנדרטים גבוהים של איכות, GROHE משתמשת במגוון כלים, כגון הרשאות חיצוניות על ידי מכוני בחינה ובקרה אובייקטיביים (כגון איגוד הגז והמים הגרמני ומכון הבדיקה TÜV SÜD), מבחני עמידות פנימיים, ובקרת חומרים מחמירה.
בקרת האיכות לא מסתיימת לאחר מכירת המוצרים. הצעות והמלצות של לקוחות, המשתמשים יום יום במוצרינו, מסייעות לנו לשפר ולמטב את מגוון המוצרים שלנו על בסיס קבוע.
GROHE מציבה את הדרישות הגבוהות ביותר לכוח האדם שלה ולחומרי הגלם שאיתם היא בוחרת לעבוד. הניסיון והמומחיות הרבים של GROHE הם הערובה של הלקוח לשימוש נוח ובטוח במוצרינו, לאורך זמן.
טכנולוגיה
GROHE מציעה טכנולוגיות מתקדמות הממחישות את גישת החברה, הנושאת עיניה לעתיד. ההקפדה על התמקדות בטכנולוגיה מתוגברת באמצעות תשומת לב רבה לצרכים ולרגשות של הלקוחות.
יתרונות מוחשיים של המוצרים מחזקים את הקשר עם הצרכנים. הצרכנים חווים בכל חושיהם את הטכנולוגיה, מדי יום, כאשר הם משתמשים במוצרים. טכנולוגיית GROHE SilkMove®, לדוגמה, מבטיחה לצרכנים תנועה רכה של ידית הברז לאורך זמן, בעוד ש-GROHE DreamSpray® לא רק מבטיחה להם פיזור מירבי של המים על פני כל נחירי המים, אלא גם אחראית למצבי הזלפה ייחודיים שמנעימים ומגוונים להם את זמן המקלחת. ואלה רק שניים מתוך שפע היתרונות טכנולוגיים שמציעה GROHE.
עיצוב
התשובה לשאלה האם הצרכן יתחבר למוצר תלויה רבות במידת החדשנות והאופנתיות של העיצוב.
GROHE מפתחת את עיצוב מוצריה בתוך החברה, במרכז העיצוב של GROHE. במשך שנים רבות, מוצרי GROHE זכו בפרסים בינלאומיים מובילים רבים, כגון פרס העיצוב של Red Dot, iF ו-Good Design.
על אף שאופנתיות המוצרים יכולה להשתנות משנה לשנה, העיצוב צריך להיות משמח ומפתיע מדי יום. משום כך, לא רק המראה הפיזי, אלא גם חוש המישוש והתגובה הרגשית שמעורר המוצר משחקים תפקיד חשוב. לכן, GROHE מציעה מגוון רחב של עיצובים למגוון חדרי אמבטיה.
מוצרי GROHE מתוכננים ומעוצבים בידי אנשים חדורי מודעות לחשיבות ניהול צריכת המים ברגישות, לצד יצירת חוויית מים ייחודית למשתמש.
השילוב המושלם בין איכות, טכנולוגיה ועיצוב, שנובעים מהחזון הייחודי של GROHE, הם אלה שהופכים את מוצרי GROHE לחסרי תחליף.
חדשנות היא שמדביקה את כל היתרונות הללו זה לזה. עם שיעור חדשנות 25% בשנה, GROHE מתאימה את עצמה באופן מיטבי לצרכים המשתנים ומתפתחים של הצרכן הסופי.